2007-10-11

Studier, studier och förmodligen blir det ännu mer studier, v.44 är det iallafall lov och innan dess är det köpenhamn, så vardagen är inte bara "huvudet i boken" utan det finns något man ser fram emot, det lättar faktiskt upp stämningen.

Jag tror inte det bara är jag som känner att det riktiga höstvädret smyger sig på, hur känns det? För mig känns det ett snäpp närmare sommaren :p. Vi alla är måna om att vintern är en period som är låång. Men julen, nyår har vi framför oss :)

Jag har inte så mycket fantasi, tänker mest på min Engelska som jag har bredvid mig, skall fortsätta med det.. skriver mer sen.

2 kommentarer:

Paula sa...

Men jag ser din text nu!
Man tackar, man tackar. Du är okcså duktig som pluggar. Man måste ju. Yes, snart lov. Skönt det :)

Emelie sa...

du får skriva o0m vad du ska ha på dig i morgon :) jätte roligt att läsa :D haha nör jag är menmen :D