2007-10-08

Vad är en bra start på en ny vecka? - Vakna bredvid Fredrik!. Korrekt svar. Det är Måndag, konstigt glad måndag må jag säga. Började med tyska, efter det kom den efterlängtade Håkan till samhällslektionen, det var kul och intressant. De som inte var där missade en jätte mysig kille, man skulle vilja ha han som sin lilla nalle eller bästa kompis. Det är ju också typiskt Cornelia att göra bort sig inför gäster/föreläsare. Eller hur sp2e? ni kommer väl ihåg fotografering ifjol. Är det som att jag blir nervös? att jag ställer till med tabbar, antagligen. Men detta var i och med eller som tur var inte en så bif deal. Jag råkade slå till honom på rumpan, det var allt och inget sexuellt menat, hehe men det trodde Daniella? Eftersom hon såg hans blick när jag hade gått förbi.. blicken jag missade. Oroa dig inte Fredrik, han var homosexuell, men absolut inget fel i det :) Engelska slutade dagen med, kan bara säga att det är en utav mina bästa ämnen, går aldrig ut ur lektionen med en sur min, lovar.

Idag kom jag hem, väldigt ensamt men fortfarande glad för jag hade sällskap med Daniella en bit. Hon är lite som en nalle, med halloween ögon. "a little bit scaery".


Vi är oroliga, Vi saknar dig, Vi vet att du snart kommer må bra igen, Vi alla finns här hjärtat..v

2 kommentarer:

Anonym sa...

säg inte så, jag missade ju samhället. åh jag gillar inte att vara sjuk!

Emelie sa...

säg inte så, jag var ju sjuk och missade lektionen! :P