2008-05-19

Ny vecka, menas med nya krafter! Eller det skall menas med nya krafter, men enligt min kropp och mina sinnen finns det knappt någon energi eller kraft att hämta. Även ifall det bara är få veckor kvar, har jag uppgifter upp över öronen känns det som. jag sitter med en liten lapp bredvid mig, där det verkligen står punktvis vad jag skall ha gjort idag, bredvid uppgiften finns det en ruta, när alla rutorna är i kryssade, då är jag lättad.
Helgen som varit var bra, jobbat för fullt men även roat mig lite, även ifall det inte varade länge. Lördagkväll befann jag mig på Peters 18-års fest.

Ja appropå ingenting sitter jag här, fortfarande känslan av "nyvakenhet" även ifall det var någon timme sedan jag vaknade. Felicia, min syster m.fl är i Costa Brava nu, nej nej jag är inte avundsjuk! .. (vår tid kommer också.)
- Imorgon är jag ledig från skolan, då blir det gymmet tidigt, hem till Julia och plugga, sedan självständigt plugg resten av dagen.

Jag är trött på människor som ständigt vill sabotera, vill förstöra för andra. Var så vänlig och säg mig, ärligttalat, vad får du ut utav det?

Inga kommentarer: