2008-05-20

"Paris"

Idag är det tisdag, varit ledig som jag redan nämnt. Imorse bar det av till Julia, en gäspande Julia dessutom. Själv var man pigg och ganska taggad inför en "plugg-förmiddag" Denna förmiddag blev till eftermiddag. imorgon får ni en överaskande redovisning kära vänner! Efter jag varit där, stack jag hem till Fredrik och åt lunch, och sen tvingade han mig att raka av det lilla hår han har på huvudet. "Det är bara några millimeter", Jag började dra vid hårfästet, ungefär 3cm, och det visar sig att det är hel snagg. Fredrik var medveten om det och började skratta. jaha, där rök det håret. Det blev ganska snyggt ändå, trots jag var skeptisk.

Jag sitter hemma och försöker plugga lite självständigt. Maten i magen har inte ritkgit lagt sig ännu, men när det har skett, ska jag ut och springa, utan iPod :(. Ikväll blir det ansiktsmask, hårinpackning och målande naglar (se bild ovan, absolut min favorit "Paris") Detta missade jag i söndag, får ta igen det idag.

"NEMO NISI MORS"

Inga kommentarer: