2007-09-20

Igår, precis som idag var jag ensam hemma hos pappa. Även fast min Fredrik var lite snuvig kom han till mig <3En kämpig dag idag. Har nu suttit sen jag kom hem från skolan, runt 15.00 tiden med mitt historia projekt. Det har gått bra, men är inte riktigt klar ännu, men kommer göra det sista och finslipa imorgon, sen skickar jag in det, perfecto! Till helgen? Jo det blir jobb på lördag. Skall försöka boka in Mazlum ihelgen med :) På lördag kväll är det Magnus Tingsek på Tivoli. Jag skulle mega gärna vilja dit, var där i fjol, men i och med jag skall jobba så kommer jag vara hel slut så den chansen är missad, plus att jag inte har någon biljett. Om en vecka kommer lönen, det ska bli skönt att få lite cash i fickan ;) Även spara till Köpenhamn 20/10, längtar något fruktansvärt.

Inga kommentarer: