2007-09-24

Måndag igen, ny vecka. Jag kommer att bo hos pappa hela veckan, ensam. Idag har vi varit på en utställning på Dunkers "Sebastian som dog". Jag vill inte gå in på vad det handlade om för jag kommer börja gråta igen. Fy fan säger jag bara..det är värt att gå och kolla på den..det är väldigt känslosamt och det får även en att tänka. Jag kunde inte sluta gråta.

Sen hade vi engelska, sen var den dagen slut. Gick till Lantz och fixade lite sen gick jag med Daniella ner istan, som skulle ta bussen hem. När vi skiljts åt.. gick jag förbi Solid, frisörsalong på drottninggatan. Jag var bara tvungen att unna mig själv lite hårvård. Köpte schampoo, inpackning och en conditioner(leave in) deån KEUNE. Jag hade också lagt undan två produkter till ansiktet inne på Må Bra som jag hämtade när vi gick från dunkers. Jag rekomenderar dem! Rapsodine, som är gjort på Kallpressad ekologisk rapsolja (endast tillverkad av vegetabiliska oljor) Jag köpte så ansiktsvatten och fuktighetskräm, har redan ansiktsrengöring :) Det blir en riktig myspyskväll för mig.

Inga kommentarer: