2007-09-26

No words

Idag vaknade jag med Fredrik bredvid mig, precis som igår. Idag blev jag serverad med frukost, gulleplutt. Vill däremot be om ursäkt för det lilla morgontjaffset <3 Sen väntade skolan, vi hade bara samhällskunskap och naturkunskap, bara skall jag inte säga, för det är krävande! Sen hade vi fotografering, ja inga komentarer, med tanke på vad som hände i fjol. Jag säger bara HAHA.

Sen kom jag hem och satte huvudet i böckerna samtidigt som jag pratade med min plutt i telefon. Sen fick jag ett ryck att ta mig ner till stan, där gick jag och mös i någon timme, njöt av höstvädret, man får passa på i sådana dagar som idag. Jag köpte en ekologisk två, lavendeldoft, en blus och en ögonskugga från Make Up Store, pärlemo färg. Sen promenerade jag hem igen. Då Joel förberedde mat till mig och Felicia. Jag är fortfarande mätt och belåten, Tack skall han ha för maten, supergod!

Nu tänkte jag mest bara uppdatera bloggen och alldeles snart dra mig till sängen. Såklart blev det att man kollade på idol, kan ju inte missa Christoffer. Gå in på hans MySpace sida och lyssna på hans två enormt mysiga låtar,
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=60967997

puss Nell.

Inga kommentarer: