2007-09-22

Nu är jag trött! Jag kom precis hem har varit uppe sen 8 imorse och jobbat sen 10. Nu kommer frågan, vad skall man göra ikväll? Jag har lite olika förslag. Bara vara hemma mysa och ta det lugnt, kanske ta upp skolbäckerna en stund eller skall jag tjata på pappa att jag vill ut och köra lite, blir nog förslag 2. Som sagt har jag jobbat idag, och på tal om jobb så kommer lönen nästa vecka! Glad är jag för det, fast jag har inget stort behov av det för denna månaden har jag varit sparsam..fast att jag köpt en massa grejer tycker jag, kan också bero på att det var en stor summa jag fick förra månaden. Det har i allmänhet varit kul att jobba, mamma kom även och hälsade på :)

_________
Dags att sova :) Ville bara säga att det blev förslag 2 ikväll och nu är jag ännu mer tröö, skall försöka gå upp tidigt för att skicka in arbetet, lycka till säger jag. Jag är väldigt petig när det gäller saker och ting, främst arbete iskolan eller i andra sammanhang.
Godnattpuss :*
Jag vill tacka Fredrik för igår, och jag önskar att du var här nu, Jag älskar dig v

Inga kommentarer: