2007-09-28

Torsdag. Morgonen kändes tom, vaknade inte bredvid min Fredrik. Jag var ledig från skolan, så jag hade kunnat ligga kvar i sängen i flera timmar, men det gjorde jag inte, utan jag gick upp och satte igång och plugga. Sen gick jag ut i det fina höstvädret och tog även då med plugg stuff. Satte mig så jag såg ut över havet, vilken härlig dag! Friska sinnen, kunde studa galant. Sen till Srping Hill på berga, köpte en klänning och ett par byxor. Täffade Daniella där med! Kom sedan hem och satte på Christoffer - No words på högsta volym, undra vad grannarna tyckte om det? Sen tog jag tag i att städa lägenheten så den blev fläckfri. Runt nio var det Fredrik som inväntades. "Vi sov under stjärnorna"

Fredag. Upp som vanligt idag, inte lika fint väder, tyvärr, men vad gör det? Skulle ändån bara till skolan. HAde redovisning och det gick helt okej. Slutade dagen 14.00 med Engelska. Jag kom hem strax efter då jag "pudrade näsan" och sen ringde mamsen och sa att hon snart var på väg till mig. Mamsen, Felicia och jag åkte ner istan och mös lite, trots det trista vädret. Men höjdpunkten ikväll var Ticket To Ride, en musikalteater/cabare. Den var underhållande, bra musik med duktiga sångerskor. Nu sitter jag här och var tvungen att blogga lite. Imorgon, Lördag, blir det jobb från 11.00-18.30. Efter det så skall jag plugga, på Söndag blir det jobb då med, men skall försöka ta ledigt.. eftersom har studier! Med andra ord blir det en lugn helg. :) Godnattpuss v

Inga kommentarer: