2007-10-07

6 Timmar.

Ja, sex timmars hårt slit med min redovisning. Fy fan säger jag, men nu är jag relativit klar med det, skall nu bara renskriva och lära mig det, på tre dagar, så det är ganska soft, om man kan säga så. Pratade nyss med Fredrik, som är i Göteborg, där var det livat och glatt :) Här är det ganska dystert och ensamt, men glad är jag inom mig, för jag vet att Fredrik mår bra. Plus att jag har arbetat hårt nu i eftermiddag/kväll, ser fram emot att plugga ganska mpnga timmar imorgon med, kan kalla mig själv Pluggis, Ja, nörd :p

Imorgon kommer pappa hem, ska bli kul att höra hur det har gått med allting däruppe :) Vi får se, I hope it´s all fine. Nu ska jag faktiskt dra mig till min sköna säng, med tanke på att jag skall upp tidigt och sätta huvudet i böckerna igen, blir en del Matte och Historia. Yeah!

Godnattpuss :*

Inga kommentarer: