2007-10-13


Du vet hur mycket jag uppskattade, du vet hur mycket jag älskade komma innanför er ytterdörr, du vet hur mycket jag älskade din familj, du vet hur mycket jag älskade att sova bredvid dig, vakna bredvid dig, du vet hur mycket jag älskade att träffa dig varje dag, du vet hur mycket jag älskade att vi var så lika att vi kunde prata om allt. Jag älskade dig för du var du, och ingen annan. Du var det bästa jag hade. Du förändrade hela mitt liv, hela mitt sätt att tänka om livet. Jag hade förmodligen inte suttit här utan dig. Jag tänker ofta på dig, och när jag gör det kan jag inte hålla tillbaka mina tårar. Du betyder lika mycket för mig som du gjorde då, vill att du ska veta det, fast att det inte finns mycket kontakt. Men jag tycker om dig.

Jag känner mina tårar mot min kind.. vill ha dig här och vill ha oss tillbaka.



Inga kommentarer: