2007-10-10

Godkväll. Om jag skall brätta om dagen kort, så vill jag börja med att jag vaknade bredvid hjärtat. Gick upp som vanligt och gjorde vid mig inför skolan. Första lektionen var Samhällskunskap, Pia Borg var där och berättade om sig själv..hennes liv i princip. Det var intressant hut hon hade tur och hade kontakter så hon kunde bli det hon ville osv, trevlig kvinna! Sen var det dags för Naturkunskap, visst gick det bra, men beteendet av vissa i klassrummet kan inte fortsätta så här, skärpning! Låter som en mamma, men vill man studera, så vill man ha lugn och ro. Sista lektionen för dagen var Matte, gick suveränt. Kul dag med Daniella och Axel må jag säga. v

Jag kom hem vid 14.30. Då jag la mig isängen och läste Historia och Engelska. Sov sedan en timme ungefär och vaknade av att pappa kom in och sa "gottegris". Gick då upp och försökte vakna till, satt och studa lite. Snart kommer Fredrik, eller jag ska inte säga snart.. utan han kommer vid 23.00, då hans träning slutar. Får försöka hålla ögonen öppna :)

Skriver kanske mer senare.
Puss

Inga kommentarer: