2007-10-06

Här har vi den, Irländsk Setter. Den ska bli min..om några år i och för sig. Den är bara för underbar. Jag har inte skrivit här på bloggen på ett litet tag. Jag har varit hemma hos mamma, är där nu med. Var tvungen att komma hit, med tanke på att jag inte varit här på länge. Igår hade vi jätte mysigt, god mat och tv. Sen kom Fredrik, som nu är i Göteborg. Det är Lördag eftermiddag och hur fint väder som hellst. Vi var ute och gick en lång runda innan, myspys. Nu ska hon snart iväg och jobba och jag skall bli skjussad till den ensamma och tomma lägenheten igen. Jag ska spendera hela mig eftermiddag och kväll med att studera, ser fram emot det :/.
Vi hörs senare, Puss :*

1 kommentar:

Maria Edie Lou sa...

jo banta, fast banta p� ett h�lsosamt s�tt, inte �ta mindre bara �ta nyttigt och r�ra p� mig, mina matvanor �r pinsamt d�liga. s� du beh�ver inte oroa dig, jag �lskar mat f�r mycket f�r att �ta mindre �n vad jag g�r! :) take care