2007-10-12

Jag har kallat mig själv för en legogubbe idag, vet inte vart jag fick namnet ifrån, men syftet är iallafall att jag oftast klär mig i relativt dova färger, men idag sprudlade jag av färg.. precis som dagens glada humör. Det har varit skola som vanligt idag, slutade vid 11.45, kom hem vid 14.00. Satt kvar och pluggade iskolan. Sedan har jag pluggat sen jag kom hem, och kollar jag på klockan nu är den snart 17.00. Ja, kämpa på Cornelia! Jag hade inte pluggat om jag inte lyssnat på Hoffmaestro och Chraa. JAg lovar att ni kommer bli glada av deras låtar. Gå in på http://www.myspace.com/hoffmaestro, där finns fyra av deras låtar. Hoffmaestro har även gjort två låtar som är älskvärda, "i´m not leaving you" och "young dad". Om ni är intresserade, sök på youtube.

Ikväll ska jag hem till min kära syster och hennes sambo. Pappa, Felicia, Joel, Fredrik och jag skall dit. Ska bli myspys, verkligen. Nu är det helg igen, och jobb blir det både Lördag och Söndag från 11.00 - 18.30, visst blir det kämpigt men blir lite skrammel i spargrisen :). Sen ska det faktiskt bli kul att träffa min chef och hela gänget. Det ska bli kul och stå och vara glad mot alla kunder, fast att jag nästan är helt säker på att mensen kommer, då är det bara till att bita ihop.

Jag ska fortsätta studera nu, hör av mig sen, v

1 kommentar:

Emelie sa...

haha med trevlig (jobb) helg, vill du få mig att må lite dåligt va ? hahah! :D jo gultefult@hotmail.com ? puss