2007-10-19

Jag sitter nu iskolan. Det var ganska lång kö till matsalen, därför bestämmde jag mig för att gå till mediateket istället. Daniella kommer strax då vi skall göra naturkunskapen innan helgen kommer. Det ska bli skönt, denna helgen är den jag väntat på, faktiskt.Vi får se hur den blir :)

Idag känner jag min som en kvinna som jobbar på ett kontor. Jag har mina höga jeans tillsammans med en vanlig t-shirt, vit. Jag köpte igår en kavaj, från filippa K, skit bra pris. Som jag också har dragit på mig. Jag har även ett par svarta stövlar från köpenhamn. Har min calvin klein väska och klocka. Trivs verkligen i det jag har på mig. Skall försöka fotta det så ni får se. Idag har jag mitt hår i mittbena, imorse fick jag till ett riktigt fint svall, trodde det skulle hålla hela dagen. Men kylan och blåsten fördärvar det. Allt är bra på utsida idag tycker jag, ganska nöjd, om man kan säga så. Däremor har Cornelia bara drickit en macciato idag, mår bra? nej det gör hon inte. Förhoppningsvis blir magen bättre senare, kanske fest ikväll.

Blir det inte fest ikväll, blir det kanske en runda istan. Ta på sig höstkläder och bara mysa, läsa en bok på ett café kanske.

Mys nu riktigt mycket, för det är precis vad jag skall göra! puss på er.

Inga kommentarer: