2007-10-20

Lördag Morgon


Godmorgon! Jag har nu varit duktig att genom att fotografera en del av mitt rum. Har satt hop det viktigaste. Vi har min säng, garderob, byrå med sminklåda på. Den alldra vikigaste delen är där jag har mitt slafli och mina böcker. Den hörnan är bara mys. Längst ned till vänster har har jag samlat mina färger (akryl,olje, mm.) en vacker dag kanske ni får se en tavla. Nuförtiden har jag inte så mycket tid till att måla tyvärr. Nu vet ni iallafall var jag sover om nätterna och var jag är när jag bloggar med laptopen.

Idag är det som sagt Lördag. Vad händer för Nell? Jo först blir det lite studier, sätter mig direkt efter jag ätit lite havegrynsgröt. I och med att jag var så dålig med maten igår, skall jag må 100% på topp idag, med att äta got och motionera. Efter det har jag bestämmt mig om jag skall åka till malmö och inhandla min mobil, som jag vill så jätte gärna. Sedan skall jag ner och växla pengar till imorgon. Förhoppningsvis får jag med dagnes outfit.

mys! v

Inga kommentarer: