2007-10-09

Synd att jag inte har bild på min klänning, gillar den mega mycket. Det blev iallafall tisdagens outfit. Dagen har gått bra i sin helhet. Sista lektionen hade jag min omtalade redovisning. Jag skall säga er att det gick bättre än förväntat. Jag var medveten om att jag var väl förberedd, men inte så förberedd. Allt gick som en dans :) Det skulle vara på max 5min. Min blev 8min och 30sek ungefär, men det var bara för att mitt bildspel varade i drygt 3min. Så jag hade ganska precis 5min, kan ju inte bli bättre :) Hoppas det fortsätter så här framöver.. i alla andra ämnen också.

Jag ska snart iväg till teatern, det skall bli jätte kul att kämpa med manuset :). När jag kommer hem därifrån så är förhoppningsvis min sara(syster)&christian här, ska bli kul att träffa dem båda. Sen kommer Fredrik också. Denna Tisdagen är ju bara hel toppen!

:*

Inga kommentarer: