2007-11-06

Clownmingel!

God eftermiddag! Jag kom hem för en stund sedan, sitter nuoch läser igenom arbetet, jag är petig, men det är så det ska va! Jag ska gå och lägga mig snart en liten stund innan det är dags att bege mig till teatern, idag ska vi träna vidare på vår egna pjäs, det är kul men svårt när det finns så många olika åsikter, men vi har hittintills hållt oss lugna, utan några tjaffs. Jag är iallafall känd för det elaka trollet som varje år stjäl julklapparna hos tomtenissarna. De små femåringarna som skall kolla på pjäsen blir förhoppningsvis inte arga eller rädda för mig, jag längtar till de två föreställningarna vi ska ha, visst det blir inget stårt men det kommer bli skoj. Dessutom den 18 november, nästa vecka är det clownmingel på dunkers, jag berättar inte vad vi skall göra utan ni får själv komma dit och checka läget, kul kommer det bli, folk från hela sverige!

Imorgonkväll ska jag på teater på stadsteatern här i Helsingborg, Camping heter föreställningen. Det som är fräckt med det är att det är inte någon person som suttit ned och skrivit ett manus utan det är skådespelarna själva som har bosatt sig på en campingmiljö under en period och själva fixar och grejat med manus. Skall bli intressant och se.

Min säng ropar nu på mig att jag ska lägga mig och mysa lite innan jag ska iväg. Ha en mysig eftermiddag/kväll allihopa! puss på er

Inga kommentarer: