2007-11-14

Stressig november

Hej, inte uppdaterat på ett tag och inte berättat om Daniellas kväll, lördag. Måste säga att det var super duper trevligt! Amanda kom också, inte haft alls mycket kontakt med henne nu den senaste tiden, men det ser ut som att vi funnit det vi hade innan igen, skönt.

Måndag och tisdag har gått nu och det har varit ganska stressigt med det mesta, men allt får ta sin tid. Dessutom hade jag teater igår, vi är på det rätta spåret nu tycker jag, med tankte på att vi bara har 2 repetitioner kvar måste det gå rätt nu. Det är mest utstyrsel som skall fixas, de andra har ganska stora planer på hur Cornelia skall likna ett troll, Spännande. På söndag är det "clownmingel" på dunkers, alla är väkommna. Vår teatergrupp skall vara en i mängden där, är ni nyfikna får ni komma dit, jag avslöjar inget. Gå även in på hemsidan för mer information.

Idag är det onsdag, kommer snart att känna stess, men försöker ta det lugnt, har mycket att stå i. Därför hade jag tänkt hoppa in i duschen och dra mig till skolan och sätta mig och plugga.

Ni får ha en bra dag! Ta det lugnt. v


Inga kommentarer: