2007-12-20

Cornelia

Jag är ledig från skolan! Det kan inte bli mycket skönare. Jag hittade ett par stövlar idag med, helt perfekt och jag har kollat ut vilken kamera jag vill ha. Det kan med andra ord inte bli bättre. Igår julstädade jag mitt rum och mina garderober, försökte få julstämning, men känner inte den känslan riktigt än. Imorgon hade jag tänkt att köpa min sista julklapp, lön kommer förhoppningsvis imorgon med, jag hade även tänkt att köpa något fint ljus (långa stearinljus och någon fin "hållare") till rummet. Ljus är det mysigaste som finns.

Idag är det torsdag, kallt som aldrig förr. Men det är tur man klär på sig ordentligt. Jag har idag varit på väla en runda, fick novita stövlar, eller kommer få de i julklapp :) Jag köpte en ny mysig krage (Bild 1 nedan) från Lindex.
Jag ringde efter min mobil som är i Malmö på reperation, och den lär inte komma till mig innan jul, de hade beställt reserv del..förhoppningsvis blir den som ny igen.

Fredag, imorgon, ville jobba men eftersom min mobil har varit avstängd kunde de inte nå mig, därför frågade de någon annan, attans vill ju jobba, vad ska jag annars göra imorgon, jo hade ju en del ärenden istan.. men sen då? Måla? Ja blir nog så.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: