2008-01-04

Fredags shopping



Idag har jag shoppat lite, här kommer fyra bilder på några saker jag inhandlat. Nya boots(bra pris!), Nya tränings skor, Nilns Jord puder, trosor. Det jag inte har fotograferat är en Bh och en trosa från Triumph, de vill jag inte visa här eftersom Fredrik kanske kommer in och snokar :p Liten suprise till honom ni vet, jag har också köpt ett nagelack(bronzfärgat), en kameraväska till min nya kamera, massageolja i doften lavendel och ros och sist men inte minst en liten sak till Fredrik :) Hoppas han tycker om det.

Min dag i allmänhet har varit hur bra som hellst. Umgåts med mamma hela dagen lång. Ikväll har vi varit hemma hos Sara och Christian och ätit god mat och kollat på tv och bara haft det mysigt. Imorgon, lördag ser jag att jag börjar kl. 11.00 på jobb, slutar 18.30, på söndag börjar jag 12.00 och slutar 18.30.

Inga kommentarer: