2008-01-02

Vi välkommnar 2008!

Nyårsafton, Nyårsdagen, två mysiga dagar må jag säga. Joel kom hem på nyårseftermiddagen, kul att ses igen efter hans 5-6 veckors vistelse i New York, "the big apple", jag fick umgås med min Fredrik hela kvällen och även hans familj senare på kvällen. Ingen nyårsdag utan Ivanhoe. Jag, Felicia, Joel och Fredrik gick hem till Sara och Christian och mös framför tv:n och åt tillsammans. Vi åkte senare ut och kollade på Saras nya boende, (Maria Park).

På kvällen blev det film, National Treasure, må säga att det är en utan mina favorit filmer. Idag, Onsdag har jag och Fredrik inte gjort någonting mer än att vaknat och kollat film, nu är jag hemma och Fredrik har åkt till Göteborg (till på måndag).

Som sagt vi välkommnar 2008, med nya tag! Nu ska jag ut och gå och ni får ha en fortsatt trevlig eftermiddag/kväll.
puss

Inga kommentarer: