2008-02-21

Torsdag kväll, sitter rastlöst i min säng och bloggar. Känner mig något uttråkad. Fick precis ett meddelande från en vän som är på fest, afan att jag blev sugen. Nej det här är inte bra, jag sitter och sneglar på en peter beier påse som står på mitt rum, där jag vet att det ligger tre underbart läckra, goda chokladpraliner! Stop där Cornelia! De ska pappa få imorgon. Imorgon är det fredag och jag har bokat biljetter till pappa och mig till teatern, Ringaren i nottredame. Jag har redan sett den, och rekomenderar att du också går och ser den! Helt underbar. Det ska bli trevligt, först ut och äta sen teater, myspys.

Denna vecka har vi ledigt från skolan, känns skönt. Igår var jag hemma hos Joel. Där blev det film och skön musik, tack. Även fast det är skönt att ha ledighet, har jag fixat lite studier varje dag. Det är ett problem med mig, som jag faktiskt kan ta upp nu, med tanke på att jag inte gör något annat ändå. varför känna press på denna veckas ledighet, varför vakna och planera att detta ska jag fixa idag så att jag hinner med.. varför är frågan? Chilla Cornelia.. men det är nog den personen jag är.

Nog snackat om mig. Ska lägga mig och läsa lite, ha en mysig kväll! puss

Inga kommentarer: