2008-03-16

Söndag, en lång dag måste jag säga. Åkte till jobb/väla så att jag var där vid 10.30, skulle börja 11.00. Jag gick in på Carlings, där min favorit jobbade. Så jäkla skön kille, även fast klockan inte var mycket, själv kände man påsar både över och under ögonen och lite halvt seg i kroppen. Bra start på dagen var iallafall rundan in på Carlings. Jag investerade två nya tröjor, har jag tid imorgon ska jag lägga upp bild. Jag kollad också efter en ny scarf/sjal.. valde en liknande palestinasjal i röd och vid rutig, kan bli mys nu till våren och allt. Jobbet gick bra och var hemma vid 19.00. Jag vilade en stund och nu har jag precis skjölt av min lermask från Lerosett, rekomenderar! Den rengör på djupet! Nu hade jag tänkt att krypa ner under mitt täcke i min säng med datorn framför mig och skriva lite/plugga.

puss

Inga kommentarer: