2008-04-18


Hemma från budapest nu, lägger förmodligen upp bilder senare. Har ni inte tålamod att vänta får ni besöka mig på facebook. Idag är det Fredag, fortfarande inte utvilat, försöker sova/vila så mycket som möjligt. Väldigt konstiga dygn efter ungern må jag säga. Fredag som sagt, skola som vanligt och sen gick jag en runda istan, fint väder och allt. Började på nytt&bytt sen gick jag bruksgatan, kullagatan och sist drottninggatan. Jag spenderade endast 500:- i budapest, jag växlade 2000 svenska kronor, vi var där 5 dagar. Wow säger jag. Därför tänkte jag att jag kunde unna mig lite fint. Jag gick in på RÅH och fyndade en handgjord halvsduk, stor och mysig sådan. På Body Shop köpte jag body butter, två små med papaya och en annan nyinkomd doft (behövde jag). Inne på Make up Store köpte jag ett fräscht nagellack, eftersom jag har gett mig fan på att "odla" långa naglar, och en ögonskugga i lite rosa/aprikos nyans. Innan jag svängde upp för den extremt dryga tågabacken gick jag in på Granath, där köpte jag ett armband. (se bilder) Jag fick en rejäl kick måste jag säga, längesen jag gick runt och strosa en stund för mig själv.
Imorgon, lördag är det jobb som gäller 11-18.30. Sen är det middag hemma hos Emelie. På söndag är det jobb även där, 12-18.30.
puss

Inga kommentarer: