2008-04-05

Inte haft tid att uppdatera bloggen, men nu kan jag i lugn och ro berätta lite vad som hänt de senaste dagarna. Förra helgen blev det "FETT ÖS" bortsett från några insidenter. Allmänt har det varit en massa studerande i veckan, både iskolan och hemma. I Onsdags bestämde jag mig för att lösa ett träningskort, måste säga att det är nog det bästa jag gjort på länge, det var ett tag sedan jag såg ett träningskort ligga i plånboken. Jaja nu är det full fart på mig iallafall! Känns skönt. Igår blev det tjejmiddag, vilket var väldigt trevligt, annorlunda men spännande samtalsämnen, tack för god mat och sällskapet!

Lördag idag, vaknade bredvid Fredrik, pussade honom på pannan och drog mig till gymmet, 09.00. Jag kom hem, en söt men trött Fredrik låg fortfarande kvar. Jag och mamma åkte ut på lite ärenden, jag skulle bl.a lämna tillbaka en mycket vacker blus, men det inhandlades en annan liten sötsak (visar bild senare). Nu sitter jag i myskläder och försöker plugga lite. Vad händer ikväll?

Söndag
- Spinning
- Plugga

Inga kommentarer: