2008-04-28

Köpenhamn

Igår bar det av till köpenhamn, Forum. Årets höjdpunkt. Inhandlade lite mysgrejer. Några saker ser ni på bilderna nedan! Allmänt sådär hade jag en kul vistelse i Köpenhamn. Måste också nämna att allt i min omgivning, för tillfället är jätte bra, även fast jag har stressigt i skolan, känns det som att jag kan hantera det. I juli flyttas det, berättar mer sen när det närmar sig. (bye house of childhood).

Idag började dagen med nationellt prov, Engelska B, det gick bra. Rasterna spenderades utomhus i solen, skönt. Dagen slutade med ett och annat fnitter. Kom sedan hem till en pussandes Fredrik v

Just nu sitter jag med PhotoShop, skall "designa" tees, jag gillar att vara kreativ! Om en liten stund ska jag ner till stranden och gå en runda, varma kläder behöver inte bäras.

Imorgon, ny dag, det är Tisdag. Resten av veckan är jag ledig! Imorgon däremot är det dags! Teater kl. 16.00, föreställning 18.30. Vill du vara en i publiken, skicka ett mail vettja!

Inga kommentarer: