2008-06-17

ÄNNU EN..


Jacka - H&M
Tee - Fredriks
Byxa - Diesel
Gummistövel - Ilse jacobsen

Ännu en jobbklädsel. De senaste dagarna har jag inte kännt mig så "glammig", men å andra sidan har det varit skönt. Ansiktet mitt har vilat sig från det lilla smink jag för det mesta har, håret har inte behövs stå ut med en mängd uttorkande vatten, tvättande, inte heller fön och borste.

Igår var det som sagt montering av garderob, tyvärr hann jag inte med att fotografera, som gick bra, jag brukar annars vara lite skeptisk mot IKEA´s självmontering. Vissa gånger tillkommer skav, vissa gånger fattas skruvar eller liknande. Vi kom inte ifrån lägenheten förrän vid 23.30, därefter åkte jag till Fredrik.

Jag vaknade idag vid 12.00, Fredrik kom hem på lunch, då jag samtidigt tryckte (ordagrant!) i mit lite mat, för att mätta min "morgonhunger". Klockan är strax 16.00 och om någon timme bär det av till IKEA, än en gång. Nya garderober och ny montering.

Mina planer för idag var egentligen att åka till Malmö, för att hitta kläder till på Fredag, midsommar. Detta ärende förflyttas till imorgon. Tåg vid 09.00 ?

ciao

Inga kommentarer: