2008-07-08

kärlek

Jag kom på mig själv, att jag inte berättat om mitt spray. Jo för ett tag sedan köpte jag ett spray från BedHead. Jag har använt det ganska mycket, för jag har inset att det är det ända spray jag kan använda, andra spray gör att håret blir slitet och att man inte kan borsta ut det utan att duscha med en halv liter balsam eller inpackning. Det jag skulle komma fram till är en nackdel med det nyinköpta sprayet. Även ifall det är det mest hållbara och det som luktar mums, dras alla småflugor till det (ni vet dom små störiga svarta). Det går inte att ignorera, eftersom mitt hår förvandlas till en mörkare nyans ?!. "Skit samma, fan va gootd" (citerat felicia, matilda)


Det är tisdag idag, ännu en ledig dag, soligt? nej varför skulle det var det, Cornelia är ledig. Som sagt jag ler ändå. Jag kan till och med skratta, jag slipper ha ångest över att jag inte passerar min ytterdörr, med tanke på att det finns en körskoleteori som råpluggas. Jag har i princip rest mig upp från min säng (eller jag vaknade tidigare av att Fredrik bet mig i rumpan kl.06.30, det var hans sätt att säga adjö, nu åker jag till jobb eller bara visa sin kärlek till mig)


Om en stund blir det en mums frukost, och sedan bussen till körskolan.

Inga kommentarer: