2008-09-25

"all natural"

Hemmafru, än en gång. Fredrik är på träning och jag sitter och pluggar till en helt underbar musik av Lars Eriksson, som är med i idol. Medan jag känner hur magen skriker efter mat. Jag hade tänkt laga mat till mig och min kaereste ikväll, några tips?.

Jag satt och kände på mina ögonfransar för någon minut sedan och tänkte "jag har inte haft maskara på mer än 4 år" och i brist på energi och fantasi till mina studier, stod jag sekunden efter i badrummet och letade efter en maskara, som jag kunde testa. Ja och nu sitter jag med svart klet på ögonen, och känder mig blekaste än blekast. Nej tack, ingen maskara till mig. Men appropå färgade ögonfransar, ska jag på ansiktsbehandling om någon vecka. Kanske skall jag testa att färga ögonfransarna istället, lite mörkare än vad jag har nu. Jag har däremot aldrig testat det, men någon gång måste vara den första.

Jag vet många som ständigt bytar hårfärg, färgar naglar, använder det senaste sminket, ögonskuggerna. Men jag är ganska "tråkig" naturlig. Jag tycker det är ursnyggt med smink, och avundar de som verkligen passar i det. Mitt hår är aldrig färgat, endast blekt (men det var dock ett helt år sedan dess). nej, och jag är väl mer för de naturliga produkterna antar jag. Lägger hellre en hemmagjord mask i ansiktet, med noll kemikalier i och en skön fuktighetskräm, så, redo att gå?

Inga kommentarer: