2008-09-25

Jag sitter här med mina efterlängtade mackor med gurka och citronpeppar, detta är något sörekommer alldellles för ofta här hemma, ska jag inte tröttna snart slår tanken mig. Idag är det en vacker torsdag. Doft av höst tränger igenom fönstret, och jag längtar till att få komma ut. Efter min enormt goda frukost, skall jag bege mig till skolan. Dessutom hade jag tänkt låta mina två ben föra mig dit, det är inte helt fel. Av vädret där ute, tror jag, att man får en liten kick inför den mörka perioden av hösten. Därför skall man ta vara på detta. Min studiedag består av en lektion, matte. Därefter skall jag till en högstadieskola oc hdela ut enkäter, eftersom det blev inställt igår. Jag kollar ner på min talrik, som nu är tom, ja Cornelia, du tog den sista tuggan. Nu ska jag svälja min "vitanimdryck".

Inga kommentarer: