2008-09-25

"take good care"

Detta är precis vad jag ska göra innan jag går och lägger mig. Jag berättade om hur galen jag är i naturliga produkter till ansikte och kropp och hur bortskämd min hud faktiskt är. Det är nog den jag mest tar hand om. Jag tycker att man i ung ålder skall låta bli produkter, överhudtaget, ifall man inte är tvungen och har något salg av hudproblem. Om man bärjar med fuktighetskrämer och diverse, blir huden van och kräver att man fortsätter regelbundet.

Ja som sagt "detta är precis vad jag ska göra innan jag går och lägger mig" sa jag innan. Jag ska lägga en hundra procent lermask från Lerosett och bli riktigt babylen. Sen när jag väl är igång, varför inte lägga inpacning i håret?

Jag kan tipsa er om ett märke som heter Tomborg och [Comfort Zone ]. Dessa underbara produkter använder jag just nu! Man hittar stora delar av sortimentet på LenHud i Helsingborg.

Inga kommentarer: