2008-09-23

Även om jag inte känner att jag riktigt har varit duktig eller nyttig idag överhuvudtaget, känner jag det motsatta just nu. Jag har precis städat stora delar av Fredriks hus, och packat upp halva min garderob, och det verkar som om jag fick 8st BH.ar med mig. Jag har hittat den mest perfekta mysbelysningen, så ni anar inte, men jag hade tänkt vänta med att tända ljus till Fredrik kommer hem från träningen. Just det ja, sen har jag också ställt in mat i kylen till Fredrik. vilken start på dessa två veckor vi har tillsammans! Känner redan att "definitionen" av mig är hemmfru.

Nu sitter jag med en "varmedyna" över mina axlar, framför mig har jag ett kallt glas vatten. Ovanpå detta sitter jag och studerar till ett prov´, vilket äger rum imorgon eftermiddag. Jag börjar nämligen inte förrän 12.30.

Inga kommentarer: