2008-10-28

I inlägget nedan har jag skapat ett kollage av det jag spnderade pengar på i Lördags, på den årliga modemässan i köpenhamn. Jag är mycket nöjd med mina inköp, må jag säga. Speciellt klänningen från Julie Fagerholt. Stilen, modellen, färgerna, spetsen, materialet, helt underbar.
Idag vaknade jag bredvid Fredrik. Efter en lång "snoozning" tog jag mig till körskolan och skulle där ha körlektion. Väl hemkommen, fick jag och Fredrik ett ryck och gav oss iväg till väla. Vi båda, med vrålhungriga magar, vilka skrek och överöstade varandra fick väldigt snart mätta hungern. Jag letade efter en enkel/skön BH, men som det brukar vara, "när man väl är ute efter något speciellt, finner man det inte". Fredrik hittade en snygg "Duffel-jacka", han såg ut som en gosebjörn, som bara jag får omfamna hela vintern.

Inga kommentarer: