2009-01-15

KAN MAN TÄNKA SIG

Jag blev sittandes här en stund, och plötsligt kom jag att tänka på vad som faktiskt har hänt denna dag. Jag har blivit chockad, glad, ledsen och inspirerad. Givetvis inte vid ett och samma tillfälle. Jag har också insett att jag mer än någon annan skulle behöva en timmes massage och avkoppling, jag kan riktigt känna var och en muskelknuta som hugger till stundvis.
Jag är mitt uppe i min scenografi, skissa och använda min dyrbara kreativitet. Jag kan känna att efter någon timmes arbete finns det nu inte mer inspiration eller glöd, just då gäller det att ta paus, annars är det lätt att jag hamnar utanför "ramarna"
Jag ska nu rymma upp, mitt rum och inte minst min komatta har förvandlats till ett förvar eller det ser egentligen ut som ett bombnedslag rent ut sagt. Efter detta blir det att ta i tu med min Loggbok och ShC, kladda, tänka, skriva, diskutera. När jag känner att jag fått nog av det eller att det är dags för paus, ska jag ut och gå!
Get it started!

Inga kommentarer: