2009-03-16

NAKNA-VÄRLDEN

Att somna i soffan i två timmar och vakna av en "skrikande" mobil som ringer, då känns det som man skakar hela huvudet för tre minuter och kastas upp i vakna-världen eller nakna-världen, ord jag nyss kom på. Det tog mig en timme eller en och en halv att inse att jag faktiskt vaknat. Det är inte förrän nu jag kan tänka klart. Det är konstigt det där. Men det går ju inte att vara vaken jämt. Att stressa upp 06.30 imorse, med en hel dag framför sig, innehålande 4 lektioner, varav en redovisning och ett möte + att det är måndag? Om det nu skulle göra någon skillnad, vilket jag faktiskt tror. Huvudet hänger inte riktigt med. Nu är iallafall veckan igång på nytt efter en spännande helg som inneboende, kändes mer som en studentläger. En helg ett antal timmar service jobb och en härlig kalas-stämning för pappa som nu är ett år äldre.

Inga kommentarer: