2009-03-18

yogan igår gjorde att jag fann ömma punkter i min kropp. jag skulle behöva gå och bli "torterad" med ett par massage-händer. jag har istället ringt och bokat en klipptid till imorgon. eftersom det eventuellt inte blir jag jag får vara en del av balen, kan jag lika bra kippa av mig allt sparande av hårväxt. minst 6 centimeter. jag och en väninna skall ner till stadsbiblioteket och lyssna på en föreläsning "kampen emot droger". vilket jag hoppas är givande. vi är i sluttampen på vårt projektarbete och behöver all inspiration vi kan få in i det sista. jag ska snart gå in och möta några kalla strålar av rent och friskt vatten, lägga ganska onödig kropps lotion, eftersom kroppen då blir van och vill ha mer, men ändån smetar man på. jag ska dra på mig grå jeans, bligrå converse, tee, kavaj och ljusgrå halsduk.
cornelia

Inga kommentarer: