2007-09-14

Cornelia


Jag hittade denna bilden inne på The Voice hemsida. En bild på Josefine Crafoord på Voice'07. Jag var tvungen att lägga in den, för det första så är hon grymt snygg och vältränad(obsavera att hon är över 30) Hennes tajta klänning med puffarmar är ursnyggt! Josefine ser du på femman varje morgn 06.30-09.00 på The Voice.

Denna Fredag eftermiddag var jag tvungen att använda sina älskade gummistövlar, från ILSE JACOBSEN. Ett utav mina bästa köp må jag säga. Nu är klockan runt 20.00 och jag är helt slut, ar pluggat hela eftermiddagen, och imorgon blir det likadant, skall upp tidigt och ut och gå, sägs att vädret skal vara torrt, men blåsigt. Förhoppningsvis så kommer det också bli så, så att man kan ut och röra sig :)



Jag har bestämt mig att denna blogg skall bli mer personlig. Skall skriva lite blandat och allmänt om mig och min vardag. Lite allt som jag tycker är kul. Jag kan börja med att skriva att just nu sitter jag iskolan och har precis haft Historia. Kommer att sluta relativt tidigt idag, runt två förmodligen, sen skall jag direkt hem och plugga med min intervju.

Ihelgen så är det jobb som gäller, men jag var tvungen att ta ledigt imorgon med tankte på att jag har så mycket att göra iskolan, behöver göra klart saker, men på söndag skall jag jobba som vanligt, 11-18.30, blir en lång dag.

Inga kommentarer: