2007-10-22

Godkväll mina vänner! Ny vecka nu. helgen har varit händelserik. Lördag Malmö och köpt mobil, Söndag Köpenhamn och shoppat. Idag vaknade jag bredvid Fredrik. När han hade begett sig till skolan hörde jag på nyheterna att det brann i Los Angelses, som sedan visade sig vara där GunochMogens befinner sig just nu. Fick lite ont i magen när Daniella berättade det för mig. Staten där har bett dem packa och evakuera. Vi får se hur det går..

När jag kom hem från skolan idag, lade jag mig i sängen direkt med varmepläd/varmekudde. Ni skall bara veta hur stel jag är i nacken och ut mot axlarna. Som tur är har jag en mamma som är snäll och skall ge mig massage, för det behöver jag. Har bara studerat sen jag kom hem annars, varit en lugn men tyvärr "smärtig" dag, Kom nyss på att snart är det dags för ansiktsbehandling, nästa vecka (31/10)

Jag vile mest bara uppdatera och berätta lite om mitt tycke och tänkande. Nu skall jag fotsätta studa lite, innan det är dags at sova, runt 21.00.

puss på er.

Inga kommentarer: