2007-10-23

Vi hälsar vintern välkommen

oj oj mina vänner, det börjar bli riktigt kallt nu. Jag kan cykla till skolan ett tag till, men man känner att man blir stel som en pinne när man kommer fram. På med vantar, mössa och halsduk! Jag gillar dessa tider, dels för att det är mysigt på mornarna att tända ljus, och att man får ta på sig mycket kläder och bara mysa, men sen kommer snön, då vill man mest sitta inne, usch..men den tiden den sorgen.

Jag sitter nu i skolan, mediateket och hade tänkt göra lite studier innan första lektionen börjar, men jag ser nu att klockan är 08.20 och jag börjar 08.45. Känner inte att jag har tid eller lust att börja med det jag ville, därför skriver jag lite här istället, för jag tror heller inte att jag kommer ha tid att uppdatera ikväll, vet ni varför? Jo därför att min mamma, systrar och jag skall ut och äta efter min teater, vad mysigt det ska bli, bara tjejerna, inte alla pojkvänner som ska sitta med, dom det i flesta fall gör :p Det är dagens höjdpunkt.

Idag har har på mig mina gamla tiger jeans, för ett tag sedan fick jag inte på mig dom utan att kvida, nu passar de perfekt. Överdelen har jag en söt blus från Mille K, som jag köpte i köpenhamn i söndags, sen drog jag på mig mina vita converse, jag ville ha mina UGG, men de står i den ensamma lägenheten, stackars. Sen har jag min cK väska, och uppsatt hår för en gång skull. Ni fick kanske en liten bild på hur jag ser ut idag, annars får ni leta upp mig.

Nu skall jag bege mig, hinna gå på toaletten och fylla min vattenflaska till idrotten, som äger rum efter historian.
Som sagt, ta på er ordentligt, det är frost och kallt!

Ta hand om er
Cornelia

1 kommentar:

Emelie sa...

fika nu i veckan ? ;)