2007-11-05

Feel the fashion


hej bloggvänner! idag känner jag mig jätte fashion. Knepigt att säga så, men det känns bara så. Är nu iskolan, börjar 10.25. Efter skolan ska jag ner i stan och fixa det sista till Daniellas födelsedagspresent. jag vet exakt vad jag ska köpa! Hoppas hon blir glad, för det är en grej jag gillar, en grej som jag lever för, inte riktigt men nästan.

Idag har jag på mig svarta stövlar, svarta strumpbyxor, min fina klänning från rützou, vill lägga in bild på den, får se om jag hinner det, ovanpå den har jag svart kort "jacka" från Ginatricot, Ny! och hur skön som hellst. Till det har jag cK väska och klocka.
Det är dags för mig att gå till samhällslektionen nu, inte riktigt gjort klar min läxa, men det är bara till att slappna av och göra det i egen takt.

Ha en underbar dag, för det är precis vad jag ska ha! puss på er


1 kommentar:

Emelie sa...

din sköna böna ! :) allt bra ? pusspuss