2007-11-04

Söndag eftermiddag

Gårdagen vart både rolig, trevlig men också tråkig på vissa sätt. Jag ska inte ta upp det här, utan jag summerar att gårdagen var helt okej. Idag är det söndag, imorgon börjar skolan igen efter en veckas uppehåll, ganska skönt, utvilad är jag. Nu ska jag verkligen sätta igång, som om inte inte Cornelia har gjort det innan? Jo det har jag men nu är det allvar, jag har mycket att stå i. På tisdag fyller Daniella 17 bast, liten överaskning skall hon få såklart.

Ja, det är som sagt söndag eftermiddag, en väldigt ensam sådan. Sitter och studerar lite naturkunskap och lite samhällskunskap. Ja ni vet vad som är mest intressant för mig, inte? om jag går samhälsprogramet kan ni nog lista ut det utan ledtråd.

Jag ska nu fortsätta, jag ska försöka lägga in någon bild från igår i veckan.
Ha en fortsatt trevlig söndag mina vänner.
puss på er

Inga kommentarer: