2007-11-23

Hejsan mina vänner! Jag har inte uppdaterat så mycket på sistonde, lite tråkigt men ska jag vara ärlig har det inte funnits så mycket att skriva om. Allt rullar på som vanligt, men har däremot mycket att göra iskolan etc. därför har jag inte hunnit sitta och skriva här. Jag får bli duktigare på det sen, när jag inte har skolan och tänka på.. lär ta ett tag men förhoppningsvis kommer jag fortsätta lägga in dagens outfit eller dagens önskeputfit lite då och då.

Jag sitter nu hemma hos Fredrik, jag försöker göra lite studier, som inte går riktigt som planerat, men det är ju ändå fredag. Vi ska snart ha besök av Felicia och Joel, lite avsked med tanke på att Joel reser till New York imorgon.

Ihelgen blir det jobb, både lördag och söndag, 1100-1830. Den tiden jag är ledig, på kvällarna ska jag bara plugga. Det blir med andra ord en lugnt helg.

Trevlig helg, ta det lugnt.
Puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

skriv om dina underbara kläder. :)