2007-11-27

Studier

Ja, jag skriver bara studier, finns egentligen ingenting annat att skriva, med tankte på att det ända som befinner sig i mitt huvud nu, det är en massa studier. Ska bli jätte skönt med jul.. och vara ledig. Med det dröjer i och för sig ett tag till, gäller att kämpa på in i det sista, fastän man gärna vill ta en lång tupplur i flera dagar.

Nu är jag iallafall iskolan, börjar 10.25 med idrott. Sedan fortsätter dagen med Engelska och Retorik, slutar 15.35. jag antar att jag kommer stanna kvar iskolan och plugga, för att klockan 17.00 är det dags för sista repningen på dunkers, teater. Vi kommer att köra igenom det i den stora teatersalen idag, ska bli spännande, ett tag sedan man var där. (söndag 2/12, söndag 9/12)

Ni får ha en underbar dag, det är precis vad jag ska fösöka ha, även fast det är stressigt.
Puss och kram

Inga kommentarer: