2007-12-18

Debatt

Vilken seg morgon/förmiddag, det må jag säga. Jag kom till skolan vid halv 10, jag har suttit konstant och pluggat nú i ca två timmar. Jag har mest samlat mod till debatten som äger rum om exakt en timme, 13.00 på tych. Jag kommer ihåg min förra och första debatt, det var kul på något sätt, det blir intensivt! Sånt gillar vi, Det blir jag, Malin och Isabelle mot Karl, Martin och Gustav. Vårt tema/ämne är invandring i Sverigen. Vi tjejer ska argumentera emot. Det brukar inte pirra i min mage, men just nu gör det faktiskt det, jag tror det är med tanke på att jag suttit här och tänkt på det hela tiden. Lycka till, till mig.

Idag är det tisdag, det är jullov redan på torsdag, skönt ska det bli. Ihelgen blir det jobb som vanligt, och jullafton på måndag såklart ;)

Nu ska jag bege mig till tych där jag ska möta upp Malin.
Ha en fortsatt trevlig dag allesammans.

Inga kommentarer: