2007-12-19

Kan det bli deppigare? Jag ser ut som en zombie, jag går som en zombie, jag är en zombie. Jag kan inte dra mig ur detta mörka, jag är instängd någonstans, svårt att förklara. Det positiva är att imorgon är sista dagen jag behöver gå upp tidigt till skolan. På fredag ska jag sova till jag vaknar. Jag har aldrig varit så här skoltrött, kan det vara att jag varit så flitig denna termin? Ja, det är det nog. Idag är det iallafall onsdag, har inget kul att skriva om alls, för det mesta sover jag. Igår tog jag mig tid med svullna ögon och målade efter en runda i kalla stan.
Jag sitter nu iskolan och försöker tänka ut vad jag ska ha för individuella val till åk 3, och väntar på att naturkunskapen ska börja 10.25, sen har jag matte, slutar 14.00, då blir det hem och fortsätta måla och plugga lite.

Ta på er ordentligt och ha en bra dag!

Inga kommentarer: