2008-01-03

Goddag! Jag sitter i morgonrock och ska snart städa mitt rum. Idag blir det en dag då jag inte gör någonting, bara myser, har också bestämmt mig för att fixa lite studier, behöver komma igång med skolan igen nu efter julen. Felicia står här och putsar sina skor, mamma hjälper till. De använder två olika putskrämer på vardera skor, så här säger Felicia till mig "Säg till henne att hon inte kan använda en som putsar blankt och en som putsar matt" Nu står de med varsin sko och har "tävling" om vem som kan få den mest putsade skon. ja så kan en Torsdags eftermiddag börja. Jag fick en tanke, Felicia ska köra till jobb senare, kanske ska man åka med och gå en runda på väla? Nej, för där är man ju aldrig?! NÄNÄ.

Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med! Ni får ha en bra dag, ta på er ordentligt och håll i hatten!

Inga kommentarer: