2008-09-05

Igår var det box på gymmet!, tillsammans med Felicia. När jag kom hem, satt Fredrik spikad framför tvn "ska vi kolla klart på mumien" frågade han. Det gjorde vi också. Vi kunde sova länge idag, mums! Sedan var det dags för skola, i princip bara varit på två möten idag. Sådär bra, en Fredag. Nu är det ialafall helg, och jobba, nej det ska jag inte! Kan ni förstå, jag har jobbat varje helg, men denna är jag ledig! Imorgon skall inga klockor ringa och väcka mig. Jag ska sova tills jag vaknar och göra det som just faller mig in, hela dagen.

Den sjunde oktober skall jag och sex andra ungdommar hålla ett föredrag om alkohol, droger och tobak. Vi hade möte idag, men blev än en gång besviken! Vi var fyra stycken! Förstår ni inte att jag tänker inte ställa mig inför hundra pers med ett blankt papper! Jag vet faktiskt inte riktigt hur ni tänker. Jaja vi kör vidare tjejer! Tröjorna blir säkert ursnygga! "Thank God it´s Friday"

Inga kommentarer: