2008-09-17

"responsibility"

Även om två piercingar i högra örat gör mig galen, de kan väl läka för min skull. Utöver det mår jag ganska bra. Jag har tagit en paus från studandet och ville uppdatera här, som ser så tomt ut. När hösten är här, då det faller löv från träden, skall jag ut och fotografera. Vill ändra min blogg design till något mer romantiskt och "höstigt". Sidan är gansa kal och stel just nu.

Idag hade jag körlektion kl. 0800. Därefter var det skola och lunch på Subway, mums. Ikväll skall jag och Fredrik göra något tillsammans, men vi vet inte riktigt vad. Det blir kanske till att ta på sig och gå en runda. (istället för att gå på gymmet och träna, även om jag också vill det)

Skolan är igång på riktigt igen, och känner en enorm skillnad när det gäller ansvarstagande. Imorgon skall jag och steffi skriva ideskiss och bestämma datum med Olof, för interjuv. Detta kommer bli så damn god!

Inga kommentarer: