2009-01-10

Nu är det tomt igen. Jag har dödstråkigt, är rastlös och vill inte sitta med några studier ännu en lördagskväll. Jag är inne på några hemsidor, angående vad jag, cornelia, vill läsa till..i framtida tid. Hittat en annorlunda kurs i köpenhamn. (?!) Egentligen sitter jag i väntan på att hämta min syster, som förmodligen är långt inne i dimman.
Idag ställde jag min klocka relativ tidigt. Jag ville komma upp och inte förlora halva dan på att ligga i sängen, vilket å andra sidan kan vara skönt ibland. Det som hände, var att jag inte öppnade mina ögon förrän strax efter klockan slagit tolv. Jag och Fredrik åt en härlig frukost, även om det blev kamp om vem som skulle ha det största ägget. Antingen ett litet och halvsprucket ägg eller ett helt och stort ägg. Ja, gissa vilket jag fick? Kanske därför jag inte riktigt blev mätt..
Vi bestämmde oss för att åka till min syster och lilla ludvig för att ta en promenad. Lite skogsterräng sen var vi nästan i Laröd. Det var en härlig runda, och det bästa var att när vi kom innaför dörren var det framdukat med pannkakor. Vilken härlig lunch och vilket härligt sällskap.

Inga kommentarer: